Internet Explorer - Joomla! Forum - community, help and support


hej igen

hoppas ni ursäktar en nybörjare, men nu har jag ett problem igen.
håller på och mixtrar med joomla, och det går väl hyfsat  :d
kör firefox och där är allt frid o fröjd, men nu råkade jag öppna siten med
ie å huga hur det såg ut, mitten delen hade halkat ner och det var alls inte
snyggt  :laugh:

Är väl som vanligt nånting jag förbisett, men vad ??
ska kanske säga att jag kör xp och ie6
servern den ligger på är en apache.

mvh
anders

det har och göra med att ff, ie och alla dom andra tolkar kod på olika sätt... den bästa sättet att försöka göra en så bra template som möjligt är att följa css standader och att genom css nolla marginaler och padding på olika element (tabeller, celler, br-taggar etc etc)

om du slänger in koden från index och cssen här så kan jag kolla på den.





Comments

Popular posts from this blog

opencv3, tbb and rasp pi 2 - Raspberry Pi Forums

small ethernet problem - Raspberry Pi Forums

Multithumb configuration params not working? - Joomla! Forum - community, help and support