HTML koder i joomla - Joomla! Forum - community, help and support


jeg ville gerne indsætte en html kode content, nærmere betegnet en mp3 afspiller man normalt bruger til myspace. men jeg synes ikke rigtig @ det vil virke. fandt mod_html, men det er jo ikke lige det jeg skal bruge, da jeg gerne vil kunne have afspilleren content.

hvis det ikke er noget man kan, er der så nogen der kender til en metode hvorledes @ jeg kan indsætte en mp3 afspiller content. jeg er ved @ lave et site til et band booking firma, og der vil han gerne have @ hver beskrivelse af de forskellige kunsterne kunne indeholde en afspiller så man kan høre eksempler på deres musik.

jeg har umiddelbart bare ikke kunne finde en lettere metode, end @ smide sådan en myspace afspiller på hver kunstner.

nogen idéer???

hejsa,
der er flere muligheder.
du indsætte din html kode et modul.
hvis du så installerer load module positions bot, så kan du indsætte moduler content.

der er også denne bot, som læser alle mp3 filer som ligger en mappe og laver en adspilningsliste, http://www.quoc-huy.com/

jeg har ikke selv prøvet den endnu.

ellers er der også allvideos bot, som ihvertifælde fungerer med en fil ad gangen.
du kan se den midt på siden, http://24bit.inprogress.dk/da/nyt-softw ... o-4-3.html

du kan også bruge wimpyplayer.

du skal huske @ indsætte din html koden vha. html muligheden din texteditor.

/dan





Comments

Popular posts from this blog

opencv3, tbb and rasp pi 2 - Raspberry Pi Forums

small ethernet problem - Raspberry Pi Forums

Multithumb configuration params not working? - Joomla! Forum - community, help and support