user|Submit News usermenu-item aan template koppelen - Joomla! Forum - community, help and support


ik heb een probleem met het koppelen van het user-menu aan een template. voor het gebruik van het usermenu (het toevoegen van artikelen door users) heb ik een aparte template gemaakt. via de template-manager heb ik met [assign] de verschillende user menuitems gekoppeld.

usermenu |your details
usermenu |submit weblink
usermenu |check-in items
usermenu |logout

het probleem dat er 1 menu ontbreekt in dit lijstje. het menu item ‘usermenu | submit news’  staat in het lijstje bij template assign. dit menu-item blijft nu opkopmen in de oude template ipv de nieuwe.

weet iemand waarom dit menu-item niet in assign lijstje wordt opgenomen en hoe ik dit menu-item ook in de nieuwe template kan laten opkomen. ik heb bij een aantal demo-installaties gekeken en die hadden hetzelfde.

alvast bedankt voor elke reactie.

eric

het zeker een link - url?





Comments

Popular posts from this blog

opencv3, tbb and rasp pi 2 - Raspberry Pi Forums

small ethernet problem - Raspberry Pi Forums

Multithumb configuration params not working? - Joomla! Forum - community, help and support