Joomlaboard Forum Component 1.1.2 - Kan ikke lave nyt emne - Joomla! Forum - community, help and support


hej forum

jeg har installeret joomlaboard forum component 1.1.2 stable og lavet et par forummer. når jeg går på live-sitet @ teste mine
forummer, ja så er de der der ganske vist og jeg kan også komme ind dem. kommer så problemet:

  når jeg klikker på "lav ny emne" så sker der intet. jeg får ikke lov til @ oprette et nyt indlæg (ligesom på forum)

hvad kan der være galt   ??? ??? ???

mvh
michael

joomlaboard er kommet en version 1.1.4, prøv første omgang @ få fat den.





Comments

Popular posts from this blog

opencv3, tbb and rasp pi 2 - Raspberry Pi Forums

small ethernet problem - Raspberry Pi Forums

Multithumb configuration params not working? - Joomla! Forum - community, help and support