[solved] Absolute path - Joomla! Forum - community, help and support


mijn provider heeft sinds gisteren de op de server nieuwe veiligheidsmaatregelen doorgevoerd.
ik kreeg nu op verschillende sites van mij, foutmeldingen. na een mailtje naar mijn provider dit opgelost met de volgende uitleg erbij:

dat heeft ermee te maken dat joomla het absolute_path laat beginnen met /nfs/home/... en dat werkt na de veiligheidsupdate niet meer. ik heb het nu voor je aangepast, en als je de site weer live zet moet alles het weer doen.


nu heb ik nog een site voor een fotocontest en daar krijg ik de zelfde foutmeldingen als ik foto's wil uploaden.
nu kan ik wel weer mailen naar mijn provider maar kan ik dit zelf oplossen? en zo ja waar moet ik dat doen?

als iemand het weet mag hij het zeggen.  ;)
alvast bedankt.

kijk eens in configuration.php in de root van je installatie naar de waarde absolute_path. dan kun je zien wat het verschil voor de 'veiligheidsupdate'.





Comments

Popular posts from this blog

opencv3, tbb and rasp pi 2 - Raspberry Pi Forums

small ethernet problem - Raspberry Pi Forums

Multithumb configuration params not working? - Joomla! Forum - community, help and support