Opdatering af Virtuemart - Joomla! Forum - community, help and support


???

hej

jeg har set @ der er kommet en opdatering til virtuemart. jeg har hentet en fil der hedder patch fra 1.0.4 til 1.0.7; men kan ikke installerer.

er det det rigtige jeg har hentet?

sidder der nogen derude der bare lige har løsningen på hvordan jeg opdatere mit virtuemart?

jeg har kigget rundt om dette forum og har ikke kunnet finde nogen indlæg der omhandlede netop dette?

hilsen
nybegynderen.

hvis du skal patche fra 1.04 til 1.07 er der som regel en readme tekst med filen.

men lige så sikkert er det @ den ikke skal installeres, men pakkes ud lokalt og overføres til din side via ftp. du skal altså overskrive de filer der måtte være på din side med de nye.





Comments

Popular posts from this blog

opencv3, tbb and rasp pi 2 - Raspberry Pi Forums

small ethernet problem - Raspberry Pi Forums

Multithumb configuration params not working? - Joomla! Forum - community, help and support