Opdatering af header logo - Joomla! Forum - community, help and support


hej joomla forum

jeg vil lige høre om der er nogle der kan hjælpe mig / komme med nogle ideer til hvordan jeg på mit joomla website headeren til @ skifte alt efter hvilket link der klikkes på. jeg skal bruge det forbindelse med en forretningsportal hvor headeren skal skifte alt efter hvilken kategori der klikkes på. som jeg kan se det er den eneste mulighed @ lave en php funktion der tjekker på hvilken url der er aktiv og så derudfra skifter billede, hvordan gøres dette? mit problem er ligeledes @ den kun skal tjekke på en del af url strengen, dvs. mit tilfælde hvor der står catid="et tal"... håber der er nogle kloge joomla hoveder derude der kan assistere mig med dette problem

på forhånd tak!

rasmus

er der virkelig ikke nogle der kan hjælpe mig med dette problem?





Comments

Popular posts from this blog

opencv3, tbb and rasp pi 2 - Raspberry Pi Forums

small ethernet problem - Raspberry Pi Forums

Multithumb configuration params not working? - Joomla! Forum - community, help and support