Solar template: behoorlijke uitprint en wat breder? - Joomla! Forum - community, help and support


'lo iedereen,
ik werk aan een site gebaseerd op de solar-template. dat lukt behoorlijk, maar als ik een printvoorbeeld oproep, dan wordt maar een deel van de banner getoond, daaronder zie ik dan het menu en daaronder de inhoud van de pagina. dat lijkt er niet op en het niet praktisch. heeft er iemand tips om er een behoorlijke print van te kunnen maken? als ik daarmee ook een bredere pagina kan tonen zonder dat de lay-out overhoop gaat, dan ben ik helemaal tevreden...
paul

kun je eens een url geven? ik heb het idee dat je print niet helemaal goed gaat en joomla de site opnieuw inlaadt in de popup. kan dat kloppen?





Comments

Popular posts from this blog

opencv3, tbb and rasp pi 2 - Raspberry Pi Forums

small ethernet problem - Raspberry Pi Forums

Multithumb configuration params not working? - Joomla! Forum - community, help and support