Værsgo og prøv..? - Joomla! Forum - community, help and support


er det mig eller har servage.net en fejl.

har prøvet @ installere en hel frisk joomla… det gik fint….
derefter componenten jce …det gik fint…, men lige så snart jeg prøver @ installere botten (bot_jce104) får jeg ”siden kan ikke vises”. har prøvet ca. 50 gange uden har lykkes.

har prøvet på et domæne der ligger på one.com, og der kunne jeg godt installere botten flere gange uden nogen form problemer.

servage.net har endnu ikke løst problemet, da de ikke kan finde noget problem.

hvis der er nogle der ude som har lyst til @ prøve @ installere botten ved hjælp af
> installers > mambot må meget gerne det, og evt. komme med en tilbagemelding.

botten kan hentes her: http://www.cellardoor.za.net/index.php? ... 2&itemid=6

http://llsys.dk/administrator
bruger: admin
pass: test123

det er kun en testside, så alle mulige forsøg er tilladt.

til orientering: jeg har sat alle mapper og filer til chmod 777 og chown you. så siden er helt åben alt.

glæder mig til @ høre fra jer.

ps. vil kun være åben 24 timer test.

sæt lige chown til webserver. og prøv igen.





Comments

Popular posts from this blog

opencv3, tbb and rasp pi 2 - Raspberry Pi Forums

small ethernet problem - Raspberry Pi Forums

Multithumb configuration params not working? - Joomla! Forum - community, help and support