Needhost AUTH code til domain flytning - Joomla! Forum - community, help and support


hej,

jeg sidder og fumler med en domain flytning fra needhost til en anden domain service.
næste alt er på plads men jeg mangler en authorization code fra needhost og de har endnu ikke svaret (over 24 timer siden) på min support request.

bruger needhost en standard kode eller kan jeg se den på mit kontrol panel hos needhost?

- chr

god fornøjelse  :-[ .

jeg fik først bæredygtig kontakt med deres direktør, da jeg "hang dem ud" på min pæntoptimerede blog, nowi.dk
jeg beskrev simpelthen mit forløb med dem.
tjek denne søgning på needhost(nr 2):
http://www.google.dk/search?hl=da&q=needhost&meta=

så kunne de kontakte mig - træls sådan noget skal være nødvendigt.

har du mon hørt fra dem nu?





Comments

Popular posts from this blog

opencv3, tbb and rasp pi 2 - Raspberry Pi Forums

small ethernet problem - Raspberry Pi Forums

Multithumb configuration params not working? - Joomla! Forum - community, help and support