MMS BLOG - Joomla! Forum - community, help and support


hej

jeg har tidl anv. mms blog uden problemer... men så skete der et @ mit site gik ned efter en opdatering hos surftown og er nu ved @ have styr på sitet igen...

meg jeg kan ikke få mms blog til @ virke - vil ikke hente mail´s fra min mmsblog mail....

er der nogen der kender til problemet?..

mvh frydendal

min mms mail box virker jeg kan sende og modtage e-mail og jeg har brugt følgende konfig.

mailbox                                    {mail.f-frydendal.dk:110/pop3/notls}inbox
user                                        mms@f-frydendal.dk
password                                  *********
path                                        /images/mmsblog/
maximum width on images          580
mail info to                                info@f-frydendal.dk
number of entries on page          8 
include html messages              ja 
delete messages server      ja

men mms blog vil ikke hente mail fra min mms mail box - hvad har jeg gjort galt?...

jeg har som sagt haft det til @ virke tidl. inden min side gik ned pga. nogle opdateringer hos surftown - men jeg kan ikke huske hvordan jjeg havde konfigureret den.


mvh frydendal





Comments

Popular posts from this blog

opencv3, tbb and rasp pi 2 - Raspberry Pi Forums

small ethernet problem - Raspberry Pi Forums

Multithumb configuration params not working? - Joomla! Forum - community, help and support