Ankete - Joomla! Forum - community, help and support


imam nekoliko anketa, ali zelim da mi se na home strani vidi samo poslednja koju sam postavio, ali da na select pool list moze da se izabere neka od prethodnih. medjutim, kada stavim publish za neku od prethodnih onda se ona vidi na home strani, pa imam dve ili tri ankete na home strani, ali kada stavim unpublish te ankete(ili anketa) nema u listi ostalih, ako me razumete. pretpostavljam da je odgovor jednostavan, ali ja nisam uspeo da ga pronadjem na forumu.  :-[

anketi možeš da dodeliš na kojim stranama se vidi.
ja stare ankete postavim na none, još uvek su published tako dobijam da se ne vide ni na jednoj strani (glasanje je završeno), ali se rezultati vide (select pool list).





Comments

Popular posts from this blog

opencv3, tbb and rasp pi 2 - Raspberry Pi Forums

small ethernet problem - Raspberry Pi Forums

Multithumb configuration params not working? - Joomla! Forum - community, help and support