Component (Joomla 1.0) aanpassen en dan komt 1.5 eraan - Joomla! Forum - community, help and support


hallo,

ik heb een vraagje en ik weet niet wat nu wijs is.

ik heb een evenementen component voor joomla 1.0 in gebruik en ik wil nu allemaal functionaliteit hieraan toevoegen. hebben dit namelijk hard nodig en kunnen niet echt veel langer meer wachten. nu zit ik met het dillema of ik dit wel moet doen.

het gaat dus dan een eigen component worden op basis van een bestaande echter door de vele aanpassingen zal het een totaal nieuw iets gaan worden oa een "koppeling" met een artiesten database!

kan ik ergens stukken vinden wat er moet gebeuren om dit component ook 1.5 compatible te maken? of kan iemand mij hier meer on vertellen.

ik wil eerst een duidelijk beeld hebben dat ik dadelijk niet alles dubbel moet gaan doen.


iemand ?

thnx

enige wat je kan doen 1.5 downloaden en kijken waar de verschillen in zitten qua module. het zou kunnen zijn dat hij er gewoon op werkt.





Comments

Popular posts from this blog

opencv3, tbb and rasp pi 2 - Raspberry Pi Forums

small ethernet problem - Raspberry Pi Forums

Multithumb configuration params not working? - Joomla! Forum - community, help and support