Wie kan mij helpen aan het juiste mailinglistcomponent - Joomla! Forum - community, help and support


hallo,

ik ben op zoek naar een component wat het volgende moet kunnen en weet niet of er zoiets voor joomla bestaat. ik heb tussen de extensies gekeken en niet gevonden wat ik zocht.

aan de front-end het een normaal contact-formulier. je moet zelf het aantal velden kunnen bepalen.

in de backend wordt alle data uit die velden opgeslagen.
en er een  overzichtelijk management systeem beschikbaar om deze records te beheren.
- een opzoeksysteem
- zelf records kunnen toevoegen in de backend
- de e-mailadressen moet je allemaal tegelijk kunnen selecteren (copy/paste) voor de mailing.

het mag ook een component zijn wat hierbij in de buurt komt.

thnx
gaudi

hoi gaudi,

volgens mij kun je gewoon een component als yank nemen, de bezoeker kan zich zelf aanmelden voor de nieuwsbrief. jij kan de records (aangemelde mensen opzoeken en selecteren en evt in verschillende "groups" plaatsen)
en je kan alle mensen of per group een mailing doen.

volgens mij voldoet dat dan aan jou eisen?

robert





Comments

Popular posts from this blog

opencv3, tbb and rasp pi 2 - Raspberry Pi Forums

small ethernet problem - Raspberry Pi Forums

Multithumb configuration params not working? - Joomla! Forum - community, help and support