Eksport av brukerdatabase - Joomla! Forum - community, help and support


to ting jeg lurer på...

1) kan jeg fra adminkonsollet få eksportert ut hele brukerdatabasen på en enkel måte? det eneste jeg egentlig trenger er brukernavnet og e-post adressen.

2) brukeradmin : skulle gjerne på en enkel måte opprettet grupper slik @ jeg kan administrere flere brukere på en gang. det mest prækære er @ vi ønsker å kunne skille mellom medlemmer som ønsker å motta mail fra oss (sendt via massmail fra konsollet), og de som ikke ønsker det.

trenger neppe legge til @ jeg er grønn på dette og @ jeg er glad alle innspill :)

modify : glemte å få med @ vi kjører joomla v 1.0.8

tarrant wrote:modify : glemte å få med @ vi kjører joomla v 1.0.8


da skal du først oppgradere til siste versjon..  ;)





Comments

Popular posts from this blog

opencv3, tbb and rasp pi 2 - Raspberry Pi Forums

small ethernet problem - Raspberry Pi Forums

Multithumb configuration params not working? - Joomla! Forum - community, help and support