Kan ikke installere !! - Joomla! Forum - community, help and support


hej, jeg forsøger ihærdigt @ installere joomla. men der hvor jeg får problemer er når jeg jeg skal start konfigurationen msql.
jeg kan ikke logge på med de oplysninger jeg har...mærkligt, jeg kan godt logge på selve databasen når jeg adresse feltet skriver, mysql09.cliche.dk og anvender mine bruger oplsyninger.... hvad gør jeg forkert joomla.

i hostname, skriver jeg. localhost, hvorfor ved jeg egentlig ikke.
mysql user name: skriver jeg mit brugernavn
mysql password: mit password

mysql database name: samme navn som det jeg skriver adresse feltet, @ komme til login på databasen.
mysql table prefix: står der: jos_ andet skriver jeg ikke her.

hvad gør jeg forkert ?

Comments

Popular posts from this blog

opencv3, tbb and rasp pi 2 - Raspberry Pi Forums

small ethernet problem - Raspberry Pi Forums

Multithumb configuration params not working? - Joomla! Forum - community, help and support