Imam pitanje? - Joomla! Forum - community, help and support


pozdrav svima!

upravo sam postao član ovog foruma, iako ga već dugo dugo ćitam. razlog pristupanja je taj da sam faktički zaglavio sa joomlom, niti znam gdje, niti sta, niti kako dalje...

kupio sam nedavno hosting domenu, na radnoj podlozi(tako da prevedem) mislim na cpanel, nasao sam joomlu.instaliram pocnem malo da čačkam. zaglavio sam na dvije stvari:

gdje da nadžem html kod joomle ako ga ima, mislim da bih trebalo da bude pošto je open source, interesuje me dali se može preradživati? jeli writebale?

a drugo pitanje je vezano za administraciju:
dali imaju neka uputstva kako koristiti koristiti administraciju?

zaista bih bio zahvalan kad bi neko odgovorio ili kopirao link gdje mogu da nađem...

joomla koristi (za design,izgled) template koji naravno mozes mijenjati ili praviti svoj. ali vise o tome ces naci na http://help.joomla.org/ gdje imas manual za jomlu tu ti je sve objasnjeno. ti je odgovor na drugo pitanje.





Comments

Popular posts from this blog

opencv3, tbb and rasp pi 2 - Raspberry Pi Forums

small ethernet problem - Raspberry Pi Forums

Multithumb configuration params not working? - Joomla! Forum - community, help and support