Det ser helt forkert ud. - Joomla! Forum - community, help and support


jeg er ved @ lave et site til en kammerat, og templatet opføre sig underligt efter @ jeg har indsat ja trans menu v2.0.

i venstre side er der en sort boks, hvor der skal være et logo. når jeg ser templatet ie, så er menubjælken skubbet ned af. ser jeg den firefox så ser det ok ud, dog stikker de streger der separere menuerne ned on bjælken.

nogen der har nogen idé om hvad jeg skal gøre, jeg har intet forstand på kodning af templates. kan rette hvis jeg ved hvor tingene skal stå, og det er også det.

http://www.carlssonbooking.dk

crazy dane.

jeg har ikke lige tid til @ kommentere dit problem, men et lille tip: billedet af juri til højre på forsiden er et kæmpestort billeder der bare er skaleret browseren. det tager lang tid @ loade og spilder bråndbredde, så det vil være en ide @ skalere billedet til den ønskede størrelse!

det vil det øvrigt også blive pænere af.





Comments

Popular posts from this blog

opencv3, tbb and rasp pi 2 - Raspberry Pi Forums

small ethernet problem - Raspberry Pi Forums

Multithumb configuration params not working? - Joomla! Forum - community, help and support