De 'popup' links doen het niet altijd in IE - Joomla! Forum - community, help and support


ik heb een aantal foto's in mijn content verkleind tot tumbernail. door een foto in de editor te selecteren kon ik ook een link ervan maken. ik heb gekozen voor popup zodat de foto in een apart venster op het juiste formaat van de foto verschijnt.

echter bij firefox werkt dat allemaal perfect maar bij ie echter doet maar één foto het wel maar de rest blijft in een normaal venster openen.
natuurlijk heb ik alle instellingen vergeleken met de foto waar het wel goed bij ging maar ik kon geen verschil ontdekken.

iemand een oplossing?  :)

doe eens een link naar de betreffende pagina.

het trouwens een thumbnail ;)





Comments

Popular posts from this blog

opencv3, tbb and rasp pi 2 - Raspberry Pi Forums

small ethernet problem - Raspberry Pi Forums

Multithumb configuration params not working? - Joomla! Forum - community, help and support